top of page
  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon
  • White Twitter Icon

Social Media Business Marketing

Εκπαιδευτική Ύλη
1)    Γενικές Γνώσεις
a)    Υγεία και Ασφάλεια στην Εργασία & Βασικές Αρχές Λειτουργίας των Επιχειρήσεων
•    Ασφαλής διαμόρφωση των χώρων εργασίας
•    Ασφάλεια του εξοπλισμού στους χώρους εργασίας
•    Το μικροκλίμα των χώρων εργασίας
•    Εκτίμηση επαγγελματικού κινδύνου, πρόληψη, αντιμετώπιση
•    Ελληνική και Ευρωπαϊκή νομοθεσία για την ασφάλεια και την υγεία στο χώρο εργασίας
•    Αρχές σύγχρονης λειτουργίας των επιχειρήσεων
•    Νέες μέθοδοι οργάνωσης των επιχειρήσεων
•    Νέα οργανωσιακά και διοικητικά μοντέλα
•    Συμμετοχή των εργαζομένων στην ανάπτυξη νέων δραστηριοτήτων
•    Συμμετοχή των εργαζομένων στην εφαρμογή μέτρων αναδιάρθρωσης
b)  Βασικές Αρχές Εργατικού Δικαίου & Αρχής της Μη Διάκρισης
•    Εισαγωγικές έννοιες εργατικού δικαίου
•    Νέες μορφές εργασίας
•    Συμβάσεις εργασίας και παροχής ανεξάρτητων υπηρεσιών, σχέσεις εργασίας
•    Υποχρεώσεις μισθωτού και εργοδότη
•    Έλεγχος εργασίας
•    Συλλογικές συμβάσεις εργασίας
•    Μισθοί, επιδόματα, ασφάλιση, ωράριο εργασίας, άδειες
•    Συνδικαλιστικά δικαιώματα
•    Θεμελιώδεις αρχές του κράτους δικαίου 
•    Βασικές αρχές της ευρωπαϊκής νομοθεσίας κατά των διακρίσεων και την εφαρμογή της αρχής της μη διάκρισης-Ευρωπαϊκή σύμβαση για τα δικαιώματα ανθρώπου (άρθρο 14)
•    Οι οδηγίες της Ε.Ε. για την καταπολέμηση των διακρίσεων
•    Αναγνώριση των άμεσων και έμμεσων διακρίσεων
•    Προστατευόμενα χαρακτηριστικά
2)   Βασικές Γνώσεις
a)   Εισαγωγή στην πληροφορική - Υλικό και δίκτυα ηλεκτρονικών υπολογιστών
•    Δεδομένα και υπολογιστές
•    Ψηφιακή τεχνολογία και οι εφαρμογές της
•    Υλικό και λογισμικό ηλεκτρονικών υπολογιστών
•    Επιδράσεις της ψηφιακής τεχνολογίας στην κοινωνία
•    Δεδομένα - Πληροφορίες
•    Δομικά στοιχεία ηλεκτρονικών υπολογιστών
•    Είδη δικτύων - Διαδίκτυο
•    Δομικά στοιχεία δικτύων - Πρωτόκολλα επικοινωνίας
•    Θέματα ασφάλειας στην Πληροφορική
b)  Εισαγωγή στον προγραμματισμό - Λειτουργικά συστήματα και πληροφοριακά συστήματα
•    Εισαγωγικές έννοιες προγραμματισμού
•    Αλγόριθμοι και δομές δεδομένων
•    Δομικά στοιχεία προγράμματος
•    Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος
•    Λειτουργικά συστήματα
•    Λειτουργικά συστήματα πολλών χρηστών
•    Πληροφοριακά συστήματα
3)  Ειδικές Γνώσεις
a)  Η έννοια του Marketing και των Social Media Business
•    Marketing: Ορισμός - Σκοπός - Εφαρμογές
•    Marketing Υπηρεσιών Συμβούλων
•    Marketing με βάση τη γεωγραφική διάσταση, Εξαγωγικό, Πολιτιστικό,
     Αθλητικό και Τουριστικό Marketing - Προσανατολισμός στον Πελάτη
•   Ανάγκες πελάτη - Marketing Plan - Διοίκηση Ολικής Ποιότητας - Πληροφόρηση
    και έρευνα Marketing - Προβολή και προώθηση πωλήσεων
•   Marketing Management: Όροι - Στάδια - Στρατηγική - Τακτική - Πολιτική - Δράσεις
•   Στρατηγικό Marketing Management - Στρατηγικές Marketing -
    Είδη τμηματοποίησης αγοράς - Στρατηγική διείσδυσης - Μίγμα Marketing
•   Εμπορικό σήμα - Social Media - Οnline Media
•   Είδη κοινωνικών δικτύων: Facebook, Twitter, Pinterest, LinkedIn, YouTube, Google+
•   Internet Marketing - Περιγραφή στρατηγικής - Συχνά λάθη στο social media
    marketing των επιχειρήσεων - Επαφή με τον πελάτη (customer engagement)
b) Προγραμματισμός πωλήσεων - Στρατηγικές Marketing στη συμβουλευτική
•   Δημιουργία και επιλογή στρατηγικών - Τακτικές των πωλήσεων
•   Κατάρτιση του προγράμματος Marketing -
    Ορισμός της Επιχειρηματικής δραστηριότητας των συμβούλων,
    Ανάλυση της κατάστασης και έλεγχος Marketing,
    Ανάλυση των ανταγωνιστών - Εξωτερικός έλεγχος
•  Ανάλυση των δυνατών και αδυνάτων σημείων, των ευκαιριών
    και των απειλών - Δήλωση σκοπών - Πρόβλεψη πωλήσεων
    και προσδιορισμός της δυναμικότητας της αγοράς και των πωλήσεων -
    Δημιουργία και επιλογή στρατηγικών (στόχευση, τιμολόγηση, διατήρηση πελατών)
•  Κλειδιά στις σχέσεις με τους πελάτες - Στρατηγική ανάπτυξης -
   Σχέδιο ενεργειών - Κατανομή πόρων - Προϋπολογισμός
•  Λειτουργίες πωλήσεων - Προσδιορισμός της δυναμικότητας των πωλήσεων
   και πρόβλεψη πωλήσεων - Δημιουργία και επιλογή στρατηγικών
•  Κατάρτιση Προϋπολογισμών: Υλοποίηση και έλεγχος -
   Ενέργειες Διευθυντού Πωλήσεων - Δραστηριότητες υπόλοιπων τμημάτων
•  Επίδραση προγράμματος Marketing στις Δραστηριότητες Πωλήσεων -
    Στρατηγικές και Τακτικές
c) Ψηφιακό Μάρκετινγκ (Digital Marketing) - Διαχείριση και σχεδιασμός ιστοσελίδων
•   Μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail marketing)
•   Εργαλεία και τεχνικές ανάλυσης ανταγωνισμού (competition analysis)
•   «Συνεργατικό» μάρκετινγκ (affiliate marketing)
•   Ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) και διαδικασία προσέλκυσης
    εν δυνάμει πελατών (Lead Generation)
•   Δημόσιες σχέσεις με μπλόγκερς και στο Διαδίκτυο γενικότερα
    (online PR & bloggers relations)
•   Κινητό μάρκετινγκ (mobile marketing)
•  Εργαλεία ελέγχου προωθητικών ενεργειών: Google AdWords,
   Google Analytics, Search Engine Optimization-SEO, Conversion Rate Optimization-CRO
•  Μοντέλα Βάσεων Δεδομένων - Συστήματα Διαχείρισης Βάσεων Δεδομένων (ΣΔΒΔ)
•  Σχεδιασμός και διαχείριση Βάσης Δεδομένων
   (μοντέλο Οντοτήτων Συσχετίσεων - κανονικοποίηση)
•  Διαχείριση στατικών - δυναμικών ιστοσελίδων (HTML, CSS, Javascript)
•  Εργαλεία ανάπτυξης ιστοσελίδων

το συγκεκριμένο πρόγραμμα οδηγεί στη λήψη διεθνώς αναγνωρισμένης πιστοποίησης

Λογότυπο φορέα πιστοποίησης Unicert
bottom of page