top of page
Social Media Business Marketing
Εκπαιδευτική Ύλη
1) Γενικές Γνώσεις
a) Υγεία και Ασφάλεια στην Εργασία & Βασικές Αρχές Λειτουργίας των Επιχειρήσεων
• Ασφαλής διαμόρφωση των χώρων εργασίας
• Ασφάλεια του εξοπλισμού στους χώρους εργασίας
• Το μικροκλίμα των χώρων εργασίας
• Εκτίμηση επαγγελματικού κινδύνου, πρόληψη, αντιμετώπιση
• Ελληνική και Ευρωπαϊκή νομοθεσία για την ασφάλεια και την υγεία στο χώρο εργασίας
• Αρχές σύγχρονης λειτουργίας των επιχειρήσεων
• Νέες μέθοδοι οργάνωσης των επιχειρήσεων
• Νέα οργανωσιακά και διοικητικά μοντέλα
• Συμμετοχή των εργαζομένων στην ανάπτυξη νέων δραστηριοτήτων
• Συμμετοχή των εργαζομένων στην εφαρμογή μέτρων αναδιάρθρωσης
b) Βασικές Αρχές Εργατικού Δικαίου & Αρχής της Μη Διάκρισης
• Εισαγωγικές έννοιες εργατικού δικαίου
• Νέες μορφές εργασίας
• Συμβάσεις εργασίας και παροχής ανεξάρτητων υπηρεσιών, σχέσεις εργασίας
• Υποχρεώσεις μισθωτού και εργοδότη
• Έλεγχος εργασίας
• Συλλογικές συμβάσεις εργασίας
• Μισθοί, επιδόματα, ασφάλιση, ωράριο εργασίας, άδειες
• Συνδικαλιστικά δικαιώματα
• Θεμελιώδεις αρχές του κράτους δικαίου
• Βασικές αρχές της ευρωπαϊκής νομοθεσίας κατά των διακρίσεων και την εφαρμογή της αρχής της μη διάκρισης-Ευρωπαϊκή σύμβαση για τα δικαιώματα ανθρώπου (άρθρο 14)
• Οι οδηγίες της Ε.Ε. για την καταπολέμηση των διακρίσεων
• Αναγνώριση των άμεσων και έμμεσων διακρίσεων
• Προστατευόμενα χαρακτηριστικά
2) Βασικές Γνώσεις
a) Εισαγωγή στην πληροφορική - Υλικό και δίκτυα ηλεκτρονικών υπολογιστών
• Δεδομένα και υπολογιστές
• Ψηφιακή τεχνολογία και οι εφαρμογές της
• Υλικό και λογισμικό ηλεκτρονικών υπολογιστών
• Επιδράσεις της ψηφιακής τεχνολογίας στην κοινωνία
• Δεδομένα - Πληροφορίες
• Δομικά στοιχεία ηλεκτρονικών υπολογιστών
• Είδη δικτύων - Διαδίκτυο
• Δομικά στοιχεία δικτύων - Πρωτόκολλα επικοινωνίας
• Θέματα ασφάλειας στην Πληροφορική
b) Εισαγωγή στον προγραμματισμό - Λειτουργικά συστήματα και πληροφοριακά συστήματα
• Εισαγωγικές έννοιες προγραμματισμού
• Αλγόριθμοι και δομές δεδομένων
• Δομικά στοιχεία προγράμματος
• Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος
• Λειτουργικά συστήματα
• Λειτουργικά συστήματα πολλών χρηστών
• Πληροφοριακά συστήματα
3) Ειδικές Γνώσεις
a) Η έννοια του Marketing και των Social Media Business
• Marketing: Ορισμός - Σκοπός - Εφαρμογές
• Marketing Υπηρεσιών Συμβούλων
• Marketing με βάση τη γεωγραφική διάσταση, Εξαγωγικό, Πολιτιστικό,
Αθλητικό και Τουριστικό Marketing - Προσανατολισμός στον Πελάτη
• Ανάγκες πελάτη - Marketing Plan - Διοίκηση Ολικής Ποιότητας - Πληροφόρηση
και έρευνα Marketing - Προβολή και προώθηση πωλήσεων
• Marketing Management: Όροι - Στάδια - Στρατηγική - Τακτική - Πολιτική - Δράσεις
• Στρατηγικό Marketing Management - Στρατηγικές Marketing -
Είδη τμηματοποίησης αγοράς - Στρατηγική διείσδυσης - Μίγμα Marketing
• Εμπορικό σήμα - Social Media - Οnline Media
• Είδη κοινωνικών δικτύων: Facebook, Twitter, Pinterest, LinkedIn, YouTube, Google+
• Internet Marketing - Περιγραφή στρατηγικής - Συχνά λάθη στο social media
marketing των επιχειρήσεων - Επαφή με τον πελάτη (customer engagement)
b) Προγραμματισμός πωλήσεων - Στρατηγικές Marketing στη συμβουλευτική
• Δημιουργία και επιλογή στρατηγικών - Τακτικές των πωλήσεων
• Κατάρτιση του προγράμματος Marketing -
Ορισμός της Επιχειρηματικής δραστηριότητας των συμβούλων,
Ανάλυση της κατάστασης και έλεγχος Marketing,
Ανάλυση των ανταγωνιστών - Εξωτερικός έλεγχος
• Ανάλυση των δυνατών και αδυνάτων σημείων, των ευκαιριών
και των απειλών - Δήλωση σκοπών - Πρόβλεψη πωλήσεων
και προσδιορισμός της δυναμικότητας της αγοράς και των πωλήσεων -
Δημιουργία και επιλογή στρατηγικών (στόχευση, τιμολόγηση, διατήρηση πελατών)
• Κλειδιά στις σχέσεις με τους πελάτες - Στρατηγική ανάπτυξης -
Σχέδιο ενεργειών - Κατανομή πόρων - Προϋπολογισμός
• Λειτουργίες πωλήσεων - Προσδιορισμός της δυναμικότητας των πωλήσεων
και πρόβλεψη πωλήσεων - Δημιουργία και επιλογή στρατηγικών
• Κατάρτιση Προϋπολογισμών: Υλοποίηση και έλεγχος -
Ενέργειες Διευθυντού Πωλήσεων - Δραστηριότητες υπόλοιπων τμημάτων
• Επίδραση προγράμματος Marketing στις Δραστηριότητες Πωλήσεων -
Στρατηγικές και Τακτικές
c) Ψηφιακό Μάρκετινγκ (Digital Marketing) - Διαχείριση και σχεδιασμός ιστοσελίδων
• Μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail marketing)
• Εργαλεία και τεχνικές ανάλυσης ανταγωνισμού (competition analysis)
• «Συνεργατικό» μάρκετινγκ (affiliate marketing)
• Ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) και διαδικασία προσέλκυσης
εν δυνάμει πελατών (Lead Generation)
• Δημόσιες σχέσεις με μπλόγκερς και στο Διαδίκτυο γενικότερα
(online PR & bloggers relations)
• Κινητό μάρκετινγκ (mobile marketing)
• Εργαλεία ελέγχου προωθητικών ενεργειών: Google AdWords,
Google Analytics, Search Engine Optimization-SEO, Conversion Rate Optimization-CRO
• Μοντέλα Βάσεων Δεδομένων - Συστήματα Διαχείρισης Βάσεων Δεδομένων (ΣΔΒΔ)
• Σχεδιασμός και διαχείριση Βάσης Δεδομένων
(μοντέλο Οντοτήτων Συσχετίσεων - κανονικοποίηση)
• Διαχείριση στατικών - δυναμικών ιστοσελίδων (HTML, CSS, Javascript)
• Εργαλεία ανάπτυξης ιστοσελίδων
το συγκεκριμένο πρόγραμμα οδηγεί στη λήψη διεθνώς αναγνωρισμένης πιστοποίησης


bottom of page